Who Uses Rezdy?

Rezdy is designed for tour, activity and attractions providers, as well as cruises, shuttle buses, charters and vehicle rental businesses.

What Is Rezdy?

Rezdy is the worlds leading independent booking and distribution platform for tours and attractions. Take control of your business by enabling online bookings in real time, manage resources at the click of a button and connect to some of the worlds largest travel networks such as TripAdvisor and Expedia. Get world class support from your dedicated customer success specialist who will be more than happy to help you setup your products, pricing and calendars. See how Rezdy can help you today!

Rezdy Details

Rezdy

http://www.rezdy.com

Founded 2010

Rezdy Pricing Overview

Rezdy has a free version and offers a free trial.

Free Version

Yes

Free Trial

Yes

Deployment

Cloud, SaaS, Web

Training

In Person

Live Online

Webinars

Documentation

Support

24/7 (Live Rep)

Business Hours

Online

Rezdy Features

Online Booking Systems
Activities Booking
Booking Notes
CRM
Customer Support
Group Reservations
Promotions Management
Rate Management
Room Booking Management
Third Party Booking
Activities Booking
CRM
Central Reservation System
GDS/OTA Integration
Itinerary Creation
Multi-Day Booking
Package Creation
Payment Processing
Pricing Management
Promotions Management
Quote Management
Reservations Management
Resource Management
Vendor Management
Waiver Management
Website Management
Central Reservation System
Client Management
Dynamic Content
Flight Booking
GDS/OTA Integration
Itinerary Creation
Payment Processing
Quotes/Estimates

Rezdy Reviews for UK Users

Showing 5 of 167 reviews

Overall
4.6/5
Ease of Use
4.4/5
Customer Service
4.4/5
Features
4.4/5
Value for Money
4.3/5
Leo B.
Chief Commercial Officer - Co-Founder
Entertainment, 13-50 Employees
Used the Software for: 1+ year
  • Overall Rating
    5/5
  • Ease of Use
    5/5
  • Features & Functionality
    5/5
  • Customer Support
    2/5
  • Value for Money
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 22/10/2018

"Very Good Software bad support "

Comments: Overall: we have a serious situation going on, and it seems they couldn't care less. It is jeopardizing the entire company. We had to build a task force on a Sunday to try to organize things manually to minimize all the problems caused by the system.

Pros: It is a very complete solution for tours and activities. Once you understand how it works, it is a very good way to prepare your company for growth.

Cons: We warned Rezdy many times about a problem when Brazil should get into Daylight Saving Time. The Brazilian government stated that in 2019 the DST would be postponed in 2 weeks. Sessions had wrong times and iit would not be available in Expedia for the same reason. The support team used to be very attentive to our demands, but there has been a sudden change in behavior lately. We are a big company with more than 1,000 bookings/month, and Rezdy's lack of support is compromising the entire company. Activities and transfer are booked at a certain time, but the document sent to the passengers states a different time and sometimes a different day! Clients are feeling suspicious about this change in times and dates, even if we explain that it is a system's problem. Pick up times in tours have been changed automatically and clients are getting impatient about that. We have been trying to receive and urgent answer from the support team, even calling them, but no answer. This is completely awkward, considering their previous behavior (answering promptly).
Some of our suggestions are to create sessions 1 year long (not 6 months), create a way to make multiple language versions of the same product (not having to clone many times) and create subdivisions for the product description (ITINERARY, INCLUSIONS, EXCLUSIONS, KNOW BEFORE YOU BOOK ETC.)

Vendor Response

by Rezdy on 27/11/2018

Hello there Leo,
Thank you so much for your feedback. I am sorry you had such a difficult with your daylight savings time changes. I'm sure that has been a challenge. Unfortunately, most of this was something that was out of our hands and was due to your government making those changes to their process. We had bubbled your urgent request up to our dev team but much of the issue was due to the fluctuation from the Brazilian government and we weren't able to make the adjustments to your sessions as quickly as you had requested. I do apologize for any frustration this may have caused.
As far as your other suggestions/requests, rest assured we are continuing to make changes to our system and do roll out updates often. Many of these updates are based on the suggestions of our suppliers/customers so please know your requests have been heard. Please stay tuned for continued roll out's of new and exciting features coming soon!

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 22/10/2018
John A.
CFO
Hospitality, 2-10 Employees
Used the Software for: 2+ years
  • Overall Rating
    5/5
  • Ease of Use
    5/5
  • Features & Functionality
    4/5
  • Customer Support
    4/5
  • Value for Money
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 31/01/2020

"Rezdy Revs up your Revenue"

Comments: We looked at Rezdy in 2013 but chose another very decent company. Unfortunately, they were not improving the product. We reviewed our 2013 selection notes in 2015 and trialed Rezdy and two other providers. Rezdy stood out in so many ways, but the flat and fair pricing hocked us. The other companies and their "BS" zero cost plans are so pricey and create/pass along a very high pricing service charge to your customers. Add up the numbers. Rezdy runs, we push its limits. We are so happy with this product.

Pros: Stability and uptime are great. The software is easy to use and it creates tours online in minutes. The flexibility to share the reservation pages are simple and handle a variety of ways to deploy. We use iframes within our site and under the "Sell online" menu has various options available to deploy in a variety of ways using auto-generated code. Reports are useful including the manifests, and ability export. Promo codes, gift certs, categories and so much more are easy to manage. Sorting features are easy and quick.

Cons: The manifest page does not support copying a column with multiple rows. It does not work with Control keys i.e. CTRL+C or menus selections. But exporting is a decent workaround.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 31/01/2020
Verified Reviewer
Online Media
Used the Software for: 1+ year
  • Overall Rating
    2/5
  • Ease of Use
    2/5
  • Features & Functionality
    Unrated
  • Customer Support
    3/5
  • Value for Money
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    Unrated
  • Reviewer Source 
  • Source: GetApp
  • Reviewed on 08/01/2016

"Not Ready For Big Companies."

Comments: Rezdy and I have a love hate relationship and unfortunate, more hate. Rezdy has a very complex, clunky, cumbersome product setup process and the worst checkout process in history of the internet. See Con section.

Pros: All the features I needed with some exceptions. Support is good. When tickets are submitted, good responses are given. Team is attentive to help you understand the system and fix bugs. Clean layout. A bright future with a few important changes.

Cons: Checkout flow must have been designed by a plumber. No offense to plumbers. During the busy summer rental season, my client would receive several calls, daily, with people that did not know how to checkout! Just search Rezdy support ticket number #205248418. Basically, it's a two step checkout. First you select the date, then click Confirm Availability. Then you click the date again, at which point you are given a strange, agenda style calendar to select the duration. After that, the booking process is as usual, name info payment etc. Way to complicated for people to understand. New Feature Request Process is a voting system. However, a feature with 15 votes (ie "Customize fields in Manifest") or 13 votes or 10 votes gets completed, but a feature with 15 votes ("Customers are confused by the 2 step booking process") does not get completed. Additionally, things that are not even in the feature request system mysteriously appear as a new feature. A very strange and frustrating system. If you need a specific feature, plan on NOT getting it because only one or two people might vote on it. To give you an idea how many clients Rezdy might have, the most popular feature (Wordpress Plugin) received 50 votes. More attention should be given to 15 votes since that is 30% of their clients. Product/Rental 'session' setup process is a nightmare! My client has 18 locations, 30+ rental products, and different prices in different areas as well as holiday rate changes for holidays, like 4th of July. At first sight all is well, then you have to deal with 'sessions', yeah 'sessions'. The greatest thorn in my side of the entire 2 year experience. Once you set up a one product at a location, you have to create a 'session' in the calendar, yes, separate from the product info area. In the calendar, you create a session for that product and if you have variable prices, or a specific hour of the day you don't want a rental to be available, at each break you'll need to create several different sessions. If you have a lot of products, plan on spending several hours in sessions. The system isn't intuitive enough to build the session for you (in the background) based on the info you placed in the product info area. My "Create Sessions from Product Details" feature request only received 5 votes. Needless to say, sessions are the worst, most time consuming part of Rezdy. Someone that is not tech savvy will have a hard time learning it. And oh! sessions can only be created at 6 month intervals. So for a 9 month rental season, you need to do everything twice and then again the next year and the next and so on. Products are another area for improvement. To give you an idea about our products the setup is like this:
12 Products - Location A
10 Products - Location B
11 Products - Location C
8 Products - Location D
15 Products - Location E
7 Products - Location F
15 Products - Location G
If rental product 1 is at A, B, C, D, F, and G locations, you need to clone product 1 seven times and assign each one to its separate location. Then set the prices, and such for each. After that you need to create sessions for product 1 at all seven location. Locations are really called categories in Rezdy because they don't have a feature to manage locations. My client has about 30 rental products and 18 locations, however my Rezdy account has 100 products. Most are duplicates of each other. For example, Product 1, has 16 duplicates. Yes, you can clone products, but you can't clone sessions. Documentation needs improvement. You can not bulk edit, sync products or CSV upload anything. Everything is one at a time. Last and biggest con, because of its confusing checkout process and the number resulting calls from confused renters, my client has discontinued using my website service. I had a beautiful site, with easy navigation to the products and spent two years using Rezdy. Every call was about the booking process, which is handled by Rezdy via a script embedded in page. Unfortunately, that I cannot convince the client it's Rezdy's fault. I took the bullet for them. If they only had an easy checkout system, confused renters wouldn't have called, I'd still have my client and only half of this review would be accurate. My recommendation is to wait for Rezdy to streamline a bit. And from experience, that might be a while.

  • Reviewer Source 
  • Source: GetApp
  • Reviewed on 08/01/2016
Jordan H.
Founder
Leisure, Travel & Tourism, 2-10 Employees
Used the Software for: 1+ year
  • Overall Rating
    4/5
  • Ease of Use
    4/5
  • Features & Functionality
    4/5
  • Customer Support
    3/5
  • Value for Money
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 29/01/2020

"Great Software Overall"

Comments: Overall Rezdy is a great solution with a wide distribution infrastructure. The software contains various features that assist in operations like waitlisting both manual and automatic. The customer service/support has improved over the years but still has room for growth. Overall, I would recommend Rezdy.

Pros: System is built for enterprise use. It is packed full of advanced features that assist in daily operations and distribution of product.

Cons: User experience can be complicated in payment and automation. It requires a little more attention to detail than with competitors.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 29/01/2020
Mario B.
Director
Hospitality, 2-10 Employees
Used the Software for: 2+ years
  • Overall Rating
    5/5
  • Ease of Use
    5/5
  • Features & Functionality
    4/5
  • Customer Support
    5/5
  • Value for Money
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 16/01/2020

"Best Sofware for Activity Operator"

Comments: Great experience!

Pros: What I liked from the beginning is that has already all the features I required to sell and distribute my tours and manage my resources.
You can choose your card merchant and you can have a large inventory and manage it with ease.
Great widgets and great support, I am using it especially to cross-sell products with other operators that use the same software. Look no further is you look for an all-inclusive easy and complete system.

Cons: If you have a large inventory you can't manage all on the same calendar without using filters.
I would add more features to manage resources, especially third party companies and free lance staff.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 16/01/2020